Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Lbernard a s'baraque
Archives
8 avril 2006

HISTOIRES DE CH'TI

envoyer par mon cousin BRUNO en le remercient .jesterclr

Ch'est eune femme qu'al téléphone à NORD-ECLAIR et cha donne cha:

Allo, ch'est NORD-ECLAIR?j'voudros mette eune annonce du décés de m'n'homme mais avint cha,vu qu'ch'est

l'première fos, dites-me combin qu'cha coute.

*C'est qu'en fait Madame,cela dépend de la taille de l'annonce souhaité!!

Eune tiote,cha rira.In n'est nin riches savez!Alors,ch'est combin pour eune tiote?

*Pour l'annonce petit modèle,l'emplacement coute 50 euros et ensuite c'est 10 euros la ligne.

Ah ouais quind meme.....faut nin in dire d'trop alors!!

*Oui en quelque sorte!

Attinds,laisse me réfléchir....écris:"Paul DUPONT i est mort"

*Oui madame, c'est noté,ensuite?

Après? Ben ch'est tout,hein fiu!!J'nai nin grammint d'sous mi!

*Je comprends Madame,mais une seul ligne,ça fait court.

Ouais,ben ch'est comme cha.J'nai nin les moyens,si té n'veux nin d'mes sous,dis le!

*Euh,écoutez Madame je comprend votre détresse et je prend sur moi ,au nom du journal,de vous offrir

une ligne suplémentaire gratuitement.

Ah?ben t'es un braf ti! A ch'teure j'ai drot a 2 lines?

*Oui chère Madame,qu'inscris-je?

Ouai,attind,j'réfléchis....voila,té comminches parel:"PAUL DUPONT i est mort"et pis té rajoutes in d'zous:

"mobylette à vinte".

Publicité
Commentaires
Lbernard a s'baraque
Publicité
Visiteurs
Depuis la création 43 331
Lbernard a s'baraque
enseignes
enseignes

 

Chapelles, calvaires
chapelles

 

Ronds points
rond points

 

Photos de mes balades
photos

 

Streets arts
street arts

 

Derniers commentaires
Newsletter
0 abonnés
Publicité