Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Lbernard a s'baraque
Archives
12 octobre 2007

J'vas l'dire du q'ue vient????

DINS MIN JONNE TEMPS..

Rouvroy ,j'y est passer toum'jeunesse.

min écolerouvroy_Vaillant_Couturier

Léclise ou j'ai fait m' communion (et ouai!!!)eglise_rouvroy

La mairie mairie_de_rouvroy

Salle des fete    rouvroy_s_des_fete

El'maison des mineurs ou j'y i habitot...rouvroy_f

rouvroy_les_ormes L'masons aujord'ui..

Quèque photos d'Rouvroy

rouvroy_rue la_mine

eglise__maison_rouvroy Rouvroy_eglise_vue_redim1024

rovroy_vue_redim1024

ASTEURE SU A LECLUSE

lecluse

Ch'est pas d'l'amour pour s'région,ch'est de l'rache!!!

Publicité
Commentaires
Lbernard a s'baraque
Publicité
Visiteurs
Depuis la création 43 331
Lbernard a s'baraque
enseignes
enseignes

 

Chapelles, calvaires
chapelles

 

Ronds points
rond points

 

Photos de mes balades
photos

 

Streets arts
street arts

 

Derniers commentaires
Newsletter
0 abonnés
Publicité